Friday, April 27, 2012

Lizzy's been reading: Darkside park

Hello everyone!
I have just detected the option to insert my Goodreads reviews to this blog, so I was eager to try it out. I kinda like the option to have everything in one place. Would you be interested in seeing more of those reviews?


Ankunft in Porterville (Darkside Park, #1)Ankunft in Porterville by Ivar Leon Menger

My rating: 4 of 5 stars


I got this book for free from Amazon and I did not really know what to expect. The first chapter left me with my mouth open, eager to know more - and then the perspective changed! Each chapter is told by a different person, they all live in Portersville but are not necessarily connected (yet?). And there seems to be a big secret....

I have never seen LOST, but from what I know, this book might be right up the alley of LOST fans. Unfortunately it is only available in German right now!

The first book has an open ending, there are two more books who will hopefully slowly unravel the secret of Darkside Park.

View all my reviews


I hope you are all doing well? I am terribly busy, but I missed you! Mucho love from my part of the world to yours,

Lizzy
Enhanced by Zemanta

7 comments:

  1. Die Hörbücher sind noch besser als die Bücher. Und irgendwann muss ich mit dem Wissen vom Ende noch mal alles anhören.

    ReplyDelete
  2. Ja, sind sie. Also ok, ich habe nur die ersten 2 Geschichten gelesen, glaube ich, aber soweit ich weiß, sind das wirklich einfach die Hörbuchskripts.
    Ich muss echt noch mal alles hören, so 100%ig habe ich das Ende nämlich gar nicht verstanden, alles so verwirrend. Und das trotz Hilfe-Frage-Thread.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herrje, und ich fand schon die Niederschrift so spannend, wenn ich das als Hörbuch höre, fahre ich sicher aus der Haut!

      Delete
    2. Hihi. Ivar steht halt für Qualität. Aber ok, ich bin ja auch Ivar-Groupie :D

      Delete
    3. Sag bitte nie mehr du seist ein Schisshase!

      Delete
    4. Ich bin aber ein Schisshase! Mist, bei L&L glaubt mir das auch keiner mehr, seit ich die Bestimmung gut fand und auch kamelins Buch toll fand statt wie von allen (auch mir) vermutet abzubrechen.
      Mmh, scheinbar härte ich mich langsam ab und mein Lesegeschmack wandelt sich. Nur blutig darf es bitte immer noch nicht sein.

      Delete